Asistenční služba – DAF ITS
Asistenční služba – DAF ITS
Vrátíme Vás zpět do provozu
V případě poruchy či jiné neočekávané události se můžete plně spolehnout na silniční asistenční službu DAF International Truck Service (ITS). Jediný telefonní hovor do DAF ITS dokáže zajistit servis vozidla po celé Evropě. Centrum DAF ITS je v provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce. Zkušení operátoři vám poskytnou veškerou pomoc potřebnou k tomu, abyste s minimálním časovým zdržením dostali svůj nákladní vůz zpět do provozu.
ITS: Služba pro všechny zákazníky společnosti DAF
Pro okamžitou pomoc
Pokud se stane něco neočekávaného, stačí jeden telefonát do střediska společnosti DAF International Truck Service (ITS) a váš nákladní vůz se opět rozjede s minimálním zpožděním.
Non stop je Vám k dispozici i ITS operátor Truck Trade.
Přednosti služby DAF ITS
- Jednotné telefonní číslo po celé Evropě které je přímým kontaktem na operátora ITS: +31 40 214 3000
- Služba ITS je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce
- Asistenční služba je poskytována v 10 jazycích
- Při zabezpečování rychlých a efektivních služeb se díky ITS můžete spolehnout na více než 1 100 dealerů a servisních středisek společnosti DAF po celé Evropě
- ITS pomáhá řidiči, zajistí garanci platby a vyřizuje i ostatní finanční záležitosti
- ITS je vlastní služba společnosti DAF a je poskytována přímo ze sídla společnosti v Eindhovenu
- Služba ITS není omezena pouze na vozidlo, pomůže v případě potíží s návěsem, nástavbou nebo má-li problém pouze řidič
- Dokonale vyškolení profesionální mechanici přispívají k tomu, že většina vozidel je opravena přímo na místě nebo v nejbližším servisu
- ITS informuje zákazníka o aktuálním vývoji opravy
- ITS zajistí vše potřebné k tomu, aby se porouchaný vůz dostal s minimálním zpožděním zpět do provozu
24 hodin denně, 7 dní v týdnu
Kdykoli je přijat hovor, služba ITS nekontaktuje jen prodejce nebo servisní místo, které poskytne asistenční služby, ale také obchodní zastoupení, kde probíhá běžný servis vozidla. Tento přístup umožňuje operátorům ITS okamžitě zorganizovat záruku platby, takže řidič se nemusí starat o finanční stránku problému. Samozřejmostí je, že ITS uvědomí také základnu řidiče, pokud se tak již nestalo dříve, a řidičově společnosti poskytuje aktuální informace o vývoji situace a stavu oprav.
Po konzultaci s operátorem, který průběžně dostává aktuální informace, je možno rozhodnout, zda objednat náhradní vozidlo, nebo zorganizovat expresní dodávku náhradního dílu, pokud ho prodejce zrovna nemá na skladě. Služba ITS se může chlubit rozsáhlou a dobře rozloženou sítí přibližně 1100 prodejních a servisních míst DAF po celé Evropě. Zákazníci společnosti DAF si mohou být jisti, že obdrží rychlé asistenční služby v případě poruchy nebo nehody v 49 zemích – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Každý, kdo vytočí telefonní číslo služby DAF ITS (+31 40 214 30 00), je spojen s jedním z operátorů, který, jako všichni operátoři služby ITS, hovoří minimálně čtyřmi jazyky. Tito operátoři mohou nabídnout řidičům asistenční služby celkem v deseti různých jazycích. Díky modernímu počítačovému vybavení je možné velice rychle vyhledat servisní místo DAF, které je nejblíže vozidlu žádajícímu pomoc.
Rychlost reakce byla vždy jednou z nejsilnějších stránek služby ITS. Vždyť přece čím dřív je vozidlo zpátky v provozu, tím lépe. A co více, asistenční služby nejsou omezeny jen na samotné vozidlo – pomoc je poskytována i návěsům, nástavbám nebo řidiči.
Přelom 60. a 70. let dvacátého století byl provázen mohutným rozvojem mezinárodní silniční dopravy. Řidiči vozů DAF, kteří museli přerušit jízdu z důvodu poruchy nebo nehody, mohli zavolat do ústředí společnosti DAF v nizozemském Eindhovenu, kde hovor obvykle přijal někdo z oddělení pro mezinárodní trhy. Pomoc jim byla vždy nabídnuta okamžitě, ale potřeba řešit požadavky volajících v nouzi strukturovaným a profesionálním způsobem dala v roce 1972 vzniknout službě ITS (International Truck Service), která byla tehdy v oblasti nákladní přepravy průkopnickým počinem.